Saturday, October 13, 2012



Hari ini patutnya jadi hari aku bergembira sebab cuti,,,=)
N yg best bila hujan plak tue...=D
Tapi yang x syoknye bila aku demam...=(
So krenya aku x enjoy pun ngan cuti aku nie..
SEmua benda nak buat cam x selesa..
Hurmmmmmmmmmm...

Badan panas..
Even x selesema n batok..
Tp just sakit tekak..
Aku panas luar tp sejuk dalam..
Ko penah rase x macamni..
Ko demam tp seram sejuk sampai ke tulang urat sume..
Badan aku pun da sakit2 jek nie..
Da cam orang baru balik bertukang rumah..
Padahal kerja opiz jek kot...
Aduyai..

Tapi aku x berungut pasal hujan..
Orang kata kalo hujan turun jgn mengeluh..
Walaupun bagi kt ianya menyusahkan dan boleh membantutkan perancangan kt hari tu tapi bagi sesetengah orang itu adalah satu rahmat baginya apabila hujan..
Jadi bersyukur dengan apa sahaja yang ada..
X salah nk mengeluh or nk membebel..
Just tapi jangan keterlaluan...

Aku pun da lme x demam so maybe dia da x tahan nk stay dalam badan aku tu yang demam tue..
Hahahaa..
Die kate malas da aku nk dok dalam badan dak nadia nie so better aku kuar dari badan die..
Tapi kne tahan sket r sakit dak nadia nie.. Hahahaa
Boleh x aku bayangkan camtu..
Selalunya kalo kt dapat sakit ni sebab Allah syg lebih..
Hehehee..
Saja Dia nak uji hamba-Nya samada kuat ke x....
Hehehee...

So take it..
Face it..
N deal with it..
Kalo terengek tu or termengeluh tu sebab aku hanyalah manusia biasa... 

P/S : So fighting nadia....=D

No comments:

Post a Comment