Wednesday, March 26, 2014


DON'T POINT YOUR FINGER TO OTHERS........

Aku paling pantang sebenarnya kalau orang itu cakap besar pastu cakap cam mulut bau longkang and xde otak cam otak kosong... Pastu keluar statement bangang pastu suka laga2kan orang lain.. Huish!!! aku kalo jumpa orang camni mmg xnk dekat... aku dengar or baca pasal orang camni pun da buat hati aku panas.. Apetah lagi kalo aku berhadapan dengan org camni....

Pastu aku paling pantang sebenarnya org yg suka cakap x serupa bikin.... kalau aku nak cakap pasal seseorang aku akan cuba letak diri aku kat tempat die.. sebab kita ni hanya melihat tapi kita x tau apa yang dia rase and apa yang dia tanggung.. so sebelum kau orang nak cakap pasal orang itu kau cuba letak diri kau dulu kat tempat dia pastu kau rase dulu apa yang dia rase then kau baru boleh cakap pasal dia... jangan cakap ikut sedap mulut kau jek.. Puih!!!

No comments:

Post a Comment