Friday, March 21, 2014



Assalamualaikum...

Bismillah.... Alhamdulillah.. Hari ini aku rase cam lain sangat dari hari2 aku yang sebelum ni... Aku terasa dan jadi macam orang yang lebih matang sedikit dari aku yang sebelum ini.. Hehehee.. Poyo jek ayat kan... Ini semua disebabkan semalam.. 

Apa yang terjadi semalam adalah hari yang sangat bahagia untuk aku.. dan hari yang mendebarkan juga.. 1st sebab pagi tu aku amik exam untuk 2nd time.. and I really hope I pass that exam.. da la yang paling kelakarnya aku boleh salah bawak buku.. siot jek.. tu jek da buat aku rase cam down gak ar sket.. pastu da start nervous... nak tulis nama pun shaking ok.. pastu bila bukak soalan jek.. fuh! otak terus blank.. tapi last2 aku jawab ikut logik dan aku harap benda tu membantu.. tapi andai kata kene lagi sekali amek exam aku da tau buku mane yg aku patut bawak.. huhuu.. tapi aku harap dengan doa emak abah.. orang tersayang n kawan2 dapat aku lulus exam tu.. amin... ini adalah perkara yang buat aku nervous..

Perkara yang buat aku happy plak apabila petang tu dapat berjumpa dengan si dia.. dan da alang2 jumpe tu bawak die jumpa emak abah sekali.. dan alhamdulillah.. setelah apa yang kami berdua bincangkan dari tahun lepas lagi akhirnya diluahkan kepada emak abah.. dan aku rase bersyukur sangat2 dia berani untuk berhadapan dengan emak abah untuk menghalalkan hubungan kami... dan aku rase bersyukur emak abah dapat menerima dia seadanya... waktu itu adalah saat yang terindah dalam hidup aku.. aku harap dapat stop and rewind balik waktu tersebut untuk diulang byk kali... hehehee.. tapi nnt cian dekat die.. da lah org tu neves gila nk berhadapan dengan emak abah.. smpaikan x tentu arah dia.. hehehee.. 

Allah telah merancang pertemuan kami berdua dan Allah telah mengaturkan perhubungan kami berdua dengan cantik sekali.. Terdapat manis dan pahit.. pelbagai rintangan dan cabaran.. apabila difikir balik semua yang terjadi ada hikmah dia.. dan aku bersyukur pada Allah atas apa yang Dia berikan kepada aku...

P/S : Aku mohon pada Mu Ya Allah agar Engkau berkati perhubungan kami berdua.. Engkau lindungi kami dari sebarang perkara yang tidak baik.. Engkau perlihara hubungan kami.. dia bukanlah lelaki pertama dalam hidup aku tapi dia lah yang akan menjadi lelaki terakhir dalam hidup aku hingga ke jannah.. Amin.....

2 comments: