Monday, October 4, 2010

WHATEVER I LIKE

I did noticed something.. Everything or whatever that I like always have connection to each other.. I'll give u an example.. Aku suke gak ngan group beast.. At first aku suke gi kwang or aj.. After watched take care of my girlfriend mv by beast aku suke gak tgk leader diorang.. But forgot his name coz still not familiar with diz group.. So dalam epop ada cover story pasal dia.. So nak story kat c-nie yang leader nie dia punya fav idol adalah BIGBANG.. Wah! ni yang nak highlight kat c-nie.. Dia cakap Bigbang adalah pencetus utama why he want to be a singer.. Dia de try masuk audition tok other group.. And yg ni pun aku nak highlight gak.. Dia try tok group 2Am also 2PM.. See.. Even dia try tok 2PM.. Tapi x dapat.. But at last dia jadi 1 of beast group members..

Sometimes whatever I like always like this.. At least mesti de tersangkut punya ar.. Nak kata kebetulan or takdir? Ntah.. But u know what.. I do believe ngan kebetulan dan takdir.. Coz dunia ni kecil jek.. Kekadang u never espect.. Erk! Macam dah lari tajuk but aku nak share something ngan korang kalo tak caya.. Aku keje kat satu tmpt nie and still keje kat situ.. Pastu mak aku ada cerita yg kawan dia de 2 org keje kat situ.. Pastu suruh aku cari.. Aku ckp camne lah nak cari coz tmpt keje aku ada 2 bangunan.. 15 tgkt n 6 tgkt.. Aku keje yg 6 tgkt punya.. Di buatnya kawan mak aku tu keje kat bangunan sebelah mana aku nak cari.. Even yang kat bangunan yang 6 tgkt tu pun aku tak kenal mana orgnya.. Except org opiz aku ar kan.. Pastu nak dijadikan cerita dah lama aku keje kat situ dalam sebulan lebey camtu mak story lg pasal kawan dia tu.. Pastu dia sebut nama2 kawan dia.. Pastu kebetulan kat opiz aku tu de nama sama ngan nama kawan yang mak aku story nie.. Lepas describe watak n perwatakan.. Kompom org yg same.. So Dapatlah mereka berjumpa semula slps berpuluh tahun lamanya.. And yg x sangka memang betul diorang satu opiz ngan aku.. Cam tak logic pun ada tapi tu ar kebetulannya.. And takdir telah menjadikan kebetulan itu sebagai satu pertemuan yang tak disangkakan..


No comments:

Post a Comment