Monday, October 11, 2010

ANOTHER BAD DAY!!!!


Bosannya!!!!!!!!!!!!!!!

Today!!!!!! My life just miserable..

Doing fine but ada jek benda di sekeliling aku yang menyakitkan hati aku...

Even I've got 8 works at my hand that I have to finish it.. But not too struggle with that..

Dengan jerawat yang melampau.. Aku rase memang aku nak buat treatment resdung nie.. Tapi bile??????????????????????

My mood just on and off... Really hate it when it come like that..

Dengan si polan-polan di luar sana yang aku tak kenal tapi menyakitkan hati aku.. Ada jek benda-benda yang membuatkan aku marah dengan perangai-perangai puaka-puaka yang macam cibai..

My word kasar ke???????? I don't think so.. Only in writing not in my mouth but really deep in my heart..

Argghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku mohon Ya Allah...

No comments:

Post a Comment