Saturday, April 3, 2010

MY NEW JOB

Actually not really a new job..
Dah dekat sebulan lebih aku keje..
The same company but with a new job..
Cam dulu aku jadi pembantu tadbir sebagai ala2 kerani..
Tapi keje baru aku sebagai juruteknik..

Wah! dengar juruteknik..
Cam gempak jek..
Memang gempak pun.. Hahaa..
Keje aku edit peta..
Peta yang ada nama kg korang tu..
Tapi aku just budak baru belajar..
Banyak pemahaman pasal editing peta yang perlu kau dalami..
Masa mule2 mmg cam tension gile..
Tapi skang alhamdulillah..
Can catch up..
Aku suka coz aku ada meja sendiri..
KOmputer sendiri..
And aku tak payah nak kena buat keje yang bukan keje aku cam yang aku jadi kerani dulu..
This job more better than old one..
Even yang ni hanya sambilan..
Tapi aku dapat experience..
Aku tak payah nak bayar untuk blaja wat editing..
Even aku plak yang dapat wit from that..
So aku taknak main2..
Aku nak keje betol and nak dapat experience..
ok.. daa

1 comment: