Saturday, April 3, 2010

MY HEART

Entahlah.. Sejak akhir2 ni aku hati aku selalu berfikir..
Ceh! Hati ni berfikir tau..
Bukan otak jek berfikir..
Hahaa..

Yelah.. Otak aku dah penat berfikir so hati ar plak fikir untuk otak..
Bukannya apa.. Kalo ada orang terasa hati ngan aku..
Aku mintak maaf..
Aku dah nekad..
Aku malas nak layan sangat kalo aku tak suka nak layan..
Buat apa aku nak jaga hati orang kalo hati aku orang tak jaga pun..
Betol..
Orang selalu cakap biarlah orang buat kita jangan kita buat orang..
Tapi aku hanyalah manusia lemah..
Aku tak mampu nak mengawal perasaan ingin nak bengang..

Kalo aku tak suka tu memang aku tak suka..
Satu jek aku still berlembut dengan orang camni coz aku still fikir dia kawan aku..
Tapi kalo dia asyik buat tak faham aku rase aku dah takde dah kot kawan camni..
Tak kisahlah..
Siapa2 saja..
Nasiblah kawan2 jek kalo yang ada pertalian ngan aku memang aku balas balik..
Kalo aku kata aku ni jahat..
Mesti orang tak caya..
Tapi tak ar jahat sampai tahap ultra..
Nakal and maybe mean sket ar kot..
Kalo tak caya tanya kak fara..
Hahaa..
Betol.. Kekadang tu aku mean secara tak sengaja..
Tu yang nampak cam tak jahat..
Aduyai..
Semuanya kebetulan..
K ar..

P/S : Perasan tak aku suka tulis style camni skang.. Ntah.. Ngah aku suka tulis camni layan jelah.. Apa-apa pun hidup mesti happy.. Jangan ko nak fikir2 benda yang merumitkan kepala otak ko.. kalo ada benda yang merumitkan kepala otak ko biar jek.. Jangan layan.. Agak2 ko kepala otak ko dah tak berat baru ko hadapinya..


No comments:

Post a Comment