Thursday, April 15, 2010

MY 2ND HOME

Aku paling suka rumah time part 3 at Puncak Perdana..
Memang happening gile..
Ngan yang paling rumah tulah yang paling selamat sekali..
Ngan tak pernah kunci pintu dia bila malam..
Padahal barang2 penting semua kat luar tu..
Ngan laptop, komputer and barang2 berharga yang lain..

Every night pintu rumah akan sentiasa terbuka coz rumah kitorang ni memang menjadi perhatian..
Diorang suka lepak kat umah kitorang..
Part 3 memang best..
Kalo lapar beli jek kat member umah sebelah..
Diorang jual nasi lemak, hotdog and macam2 lagi..
Nak tengok tv siap ngan astro lagi bawah rumah jek..
Ko nak pakai shortpants pun tak kesah coz tak payah kuar blok pun..
Coz aku dok blok c..
every rumah blok c ada tivi..
Dan smestinya aku di antara yang menjadi penghuni tetap kat bilik tivi tu..

Dan yang aku tak lupa aku sambut bezday kat rumah ni gak..
Ngan kena simbah air kat tangga umah blok c ni..
Hahaa.. Aduyai
But of coz..
Last but not least rumah time part 1..
17-5-3..
So much memories on it..
And really miz all of you..

No comments:

Post a Comment