Sunday, April 11, 2010

MY HAPPY DAY

Today i'm feeling well..
Hahaa..
Penat pun ada..
Yelah..
Dari hari khamis sampai ahad ni aku OT..
Penat siot..
Orang tak pernah OT..
Camnilah kan..

Tapi yang penting peta aku siap..
But tow more map coming out..
Tapi yang cedey nye aku tak dapat ikut mak n abah gi Nilai..
Notis OT aku sampai hujung april ni..
So I think the whole this month I will be very busy..
Sampai aku malas nak layan Af..
K ar..
Aku nak bagitau berita gembira tu jek..
Yang 1st peta aku dah siap tapi nanti checker check balik..
But still aku dah siap and dah print..
Yeaahhh..
Tak sia2 aku OT arini..
Coz pagi tadi aku berbelah bahagi samada nak ikut diorang gi nilai or gi keje..
Tapi akhirnya..
My decision just only one..
Aku nak siapkan keje aku supaya besok pagi aku tak kelam kabut..
Bayangkan tadi aku sampai opiz kol 8.20 lebih pastu aku balik kol 3 lebih..
Just aku, Kat ti, Kak Hani, Ustaz, En Din and Pn Hasidah pun ada..
Even our big bos Tn. Hj. Ali pun ada datang tengok kitorang..

K ar..
Roger and out..
Daa

No comments:

Post a Comment