Friday, August 14, 2009

Memoir of My Friends

Having a friends in yourlife will make u even more cheerful.. ada pahitnya.. but also yang manisnya akan terus kekal menjadi kenangan yang terindah dalam hidup kita.. daripada member-member inilah kita belajar dan mengenal erti hidup.. bagaimana jadi hipokrit.. jadi talam 2 muka.. but of coz de kemanisannya.. in relationship must have bittersweet to make your life even colourful..

friends r like star.. not always seen but they always there.. even far away from u but jangan fikir dorang tak ingat kat kita.. 4 sure dorang ingat punya.. kekadang sampai termimpi-mimpi.. aku penah dengar kalo kita mimpi seseorang kita kena terbalikkan bantal so nanti orang tu mimpi kita balik.. pastu aku terfikir kalo aku mimpi nasha aziz pastu aku terbalikkan bantal dia mimpi aku balik x??? hahaa..

kalo bab member ni banyak benda nak story.. de yang menyeronokkan.. de yang menyedihkan.. de yang tak bleh lupa.. de yang membosankan.. de yang klakar.. de yang membengangkan.. de waktu yang sangat tegang.. de waktu yang menyakitkan hati.. kekadang benda ni berlaku di sekeliling kita.. kekadang kena pada kita.. aku ni jenis yang tak amik pot sangat.. malas nak beratkan kepala otak aku yang tak berapa nak besar nie.. k ar.. ada time aku citer lagi..

No comments:

Post a Comment