Wednesday, August 19, 2009

19 0gos......

3 tahun aku study kat UiTM.. sempat gak aku sambut bezday aku 3 kali..

1st 19 ogos 06.. 1st sem aku kat puncak.. masa time tu malam tu tak silap aku.. kitorang gi tv show.. program Dato' Siti n Dato' K.. masa balik tu dalam bas, mala plan ngan dak-dak nyanyi appy bezday tok aku.. best sangat..

2nd 19 ogos 07.. 3rd sem aku kat puncak.. malam tu mala ngan dak-dak umah 17-5-3 (part 1).. aku tak ingat no. umah part 3.. tapi dak-dak still sama dari 17-5-3 masa part 1.. have a brilliant idea tok aku.. dak-dak skolah ngan member lain sibuk wish aku tapi dak umah aku sorang pun tak wish.. pastu aku dah nak tido.. huda kol suruh bagi charger kat bawah.. aku malas nak turun.. igt nak baling jek charger dari tgkt 4 ke bawah.. kang takut pecah so aku pun turun.. dah bagi charger tu aku malas nak naik balik.. so aku stay kat bilik tv.. rupanya dorang dah plan kat atas nak kenakan aku.. tapi aku tak naik.. hahaa.. tut..tut.. farada ngan huda dtg kat aku cakap mala jatuh pastu terseliuh.. aku igt main-main.. aku gelak2.. tapi aku ikut gak diorang.. dah sampai tgkt 2 aku tgk mala ngah duduk dan semua dak umah de.. aku gi kat mala.. pastu ntah air dari mana ntah tiba-tiba aku dah basah kuyup dah.. rupanya sorang da sedia kat atas nak simbah aku ngan air.. patut ar sume cam jauh jek dari aku.. aku rase aku kena simbah 2 kali kot.. hahaa.. aku tak tau nak cakap pe.. yang kaki mala tu mmg betol.. tapi sempat nak kenakan aku lagi tu.. pastu dorang gelakkan aku.. aku pun gelak skali ar.. dak2 jiran sume pelik apasal aku basah kuyup.. nak kata hujan tak pun.. besoknya tu de modul so diorang nyanyi tok aku.. memang malam tu klakar n best sangat.. paling tak tahan huda sempat mintak aku handphone sebelum aku kena simbah.. hahaa.. sengal tol.. kenangan tol..

3rd 19 ogos 08.. my last sem kat puncak.. time ni patut cuti sem.. tapi kitorang 1 class de trip to Kelantan under subjek Prof Rushdi.. it's like program anak angkat.. aku dapat family angkat Mok Su.. keep it short mlm ke-3 kitorang g bbq kat pcb.. time tu kitorang dah berkumpul selepas msg2 ikut family angkat.. so 20 0gos tu kitorang kumpul 4 bbq 1 class.. before that 19 ogos xde wish aku from my group.. mmb lain yang igt wish.. tp aku x kesah.. tp aku cam badmood sket coz aku x slesa dok sane.. 1st time so banyak benda aku tak biasa.. so mlm tu mala n da geng wat suprise tok aku.. actually bkn tok aku sorang tapi tok dak2 bezday bulan 8 gak.. cam epal n dayah.. patut ngan sheila tp dia x join kitorang time tu.. sebelum tu nak dijadikan cerita diorang panggil aku.. masa tu aku kat tepi laut.. diorang cakap mala pengsan.. aku dah agak diorang ni main2 coz de yg gelak2.. .. pastu ble aku gi kat dorang.. dorang nyanyi appy bezday tok aku.. itu ok lagi.. tibe2 de kek skali.. aku time tu dah nak nangis dah.. actually dah nangis pun.. hahaa.. segan tol.. hehee.. so mlm tu kitorang main suap2 kek n picture time.. yg best smbt bezday kat tepi pantai pastu de bbq n smbt 1 class.. memang best sangat..

so ni one of the best present 4 me sepanjang menyambut hari lahir..

thanks to Mala n 2 all member2 especially dak2 penulisan n dak2 umah 17-5-3 coz always be with me.. sayang korang..

No comments:

Post a Comment