Sunday, February 16, 2014



MUSIC 

Well.. basically music can make your mood even your day beautiful.. Serius.. Lagi2 bile kau tengah badmood .. or lonely.. or even scare.. Cam aku sekarang.. perasaan ni cam agak x tenteram tapi bila aku dengar music kuat2 nie so die menyenangkan hati aku secara tak langsung....=D dengar lagu fav then pasang kuat2.. Huhuuu

Actually aku keje hari ni tp ntah camne cam bosan jek.. malas plak aku nk buat keje... keje pe jek aku buat nie.. aku nk gi belakang pn aku takot.. Hurmm.. len kali jangan dengar la nadia cerita2 tue.. Tgk dulu sebelum kau dengar citer2 tu ko ok jek.. bole g belakang suke2 jek.. tapi skang ko nk g toilet yg kat tengah2 tu pn ko takut.... Huhuu.. so tahan jap.. sampai aku kat bawah nnt tnggu abah amek..

Ni tgh nak buat keje sket supaya nanti besok aku datang x menyesal coz x buat keje hari ni.. Hehehee.. Coz aku da nak meeting so better aku buat keje sebelum abah smpai.. k la.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment