Thursday, February 27, 2014



Assalamualaikum..

Mood kerja hari ini agak kurang sket.. x tau nape.. dengan pagi td jalan jam gila.. bongok betol.. bayangkan aku keluar rumah kol 6.45 pg and aku smpai opiz kol 7.35 pg.. 50 minit on the road.. padahal selalu kalo x jam dalam 20 minit da smpai.. tu lah die KL.. banyak traffic light pastu kejap2.. kau tau kalo pagi2 tu kereta banyak so bg fair kat semua.. nie lampu yang nie kejap lampu yang belah sana lama.. to be fair set time each lampu isyarat ikut time yg sama.. even kereta belah sana byk sekali pn ko x boleh nk short kan masa lampu lain.. Bangang...masalahnya lama die sangat melampau ok.. masalahnya bile bab nak kona nie kereta2 nie akan jadi lembap seket so could u see another view?

Pastu aku sebenarnya x suka bab2 punch card nie.. kalo aku nak just punch card aku py jek.. kalo nk tolong punch card orang lain py memang aku x suka.. pastu sekarang ni unit aku memang dalam krisis sejak My xde.. aku sendiri kena pantau even de pegawai.. Coz dalam ramai2 ni aku paling senior.. so ofcoz pape aku yg akan kena kalo aku x conduct secara halus nie.. Huhuu

Pastu yg buat aku gusar sagat nie bile nk buat rotation staff.. kiranya nnt akan de pertukaran staff setiap unit... so aku risau coz xnk g mane2 unit yg tingkat 2 and ground floor coz tempat diorang x best.. x cam kat tingkat atas nie nyaman jek.. serius... hak privasi aku akan hilang kalo aku berganjak dari tempat aku yg seakarang nie.. and aku xnk tukar kawan2 yg de kat atas nie....

No comments:

Post a Comment