Wednesday, February 12, 2014



CREEPY...

Benda yang aku nak cerita nie bukanlah aku baru kena.. Boleh dikatakan banyak kali kot.. And aku paling x suke kalo kena benda nie.. Kalo aku da rase benda tu cam de mesti pastu aku tido mesti aku kena gak.. dan benda tu memang kekadang buat aku sakit hati.. coz aku tengah ngantok n tengah lena tido die boleh plak datang kaco.. yang tu aku pantang betol.. aku rase semua orang pernah rase benda nie.. ade setengah tu cam yang kena tindih.. tapi cam aku bukan kena tindih tau tapi cam die buat kaco otak aku tau.. dan bile benda tu berlaku kau x boleh nak gerak dan bersuara sket pun..

Ok.. cerita die malam tadi aku pas borak ngan zul aku pun main game jap tgk gambar jap pastu aku pn nk tido la dalam kol 3 lebey time tue.. pastu time aku nak tido tu aku da rase benda tu cam nak masuk dalam otak aku tau coz bila aku try pejam die cam datang tau.. pastu aku cepat2 bukak mata.. so die hilang.. ntah camne aku da ngantok so aku pun tido.. time aku tengah tido tu die datang.. time tu aku rase cam takot n nak marah pn de gak ni coz kaco tido aku.. so aku pun cube bace ayat kursi.. mase aku ngah bace tu die cam kurang skete.. bila aku berhenti bace kursi dia datang balik so aku bace lagi coz aku xnk mengalah dengan die.. merepek nnt aku kena.. so aku pn bace la ayat kursi tu ulang2 smpai die betol2 xde..die satu jek kalo benda tu datang kau tengah tido kan ko kne celik da bangon.. pastu ko kena kuat tahan badan ko jangan bagui benda jahanam tu masok dlm badan ko.. coz die cam nak masuk badan ko tapi cam aku die cube nak masuk dengan cara masuk fikiran aku.. tu yang kepala aku rase berat n aku kena tahan die jangan masuk melalui otak n fikiran aku kena memang kuat.. tu yang aku bace ayat kursi dengan ingat ayat2 kursi tu dalam kepala otak aku.. so bile aku da dapat celik n da bangon tu aku stay jap jangan tido lg.. smpai ko rasecam da ok then baru ko tido balik.. coz kalo tido terus balik nnt die datang balik.. aku pernah kena dulu bila aku da boleh bangun and aku tido balik die datang balik.. aku pejam jek mata die datang balik.. so tu yang aku kena celik dulu n bile cam da lama seket baru aku tido balik..

Tapi serius aku x suke kalo kena benda tu.. kekadang tu aku biar jek die masuk coz aku nak tengok die nak buat apa tapi masalahnya bile die cuba masuk dalam fikiran die cam satu beban yang sangat berat masuk dalam kepala otak ko.. So tu yang aku fight habis-habisan supaya benda tu x masuk.. pendek kata pastikan kau hiasi diri kau dengan ilmu agama agar menjadi pendinding untuk diri kau bile kau duduk sorang2 and kau terkena benda2 camni... Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment