Wednesday, February 26, 2014



MACAM-MACAM HAL

Pagi ni jek da macam-macam hal jadi.. tadi pagi mase nak keluar rumah de kereta tu parking cam pe jek.. semalam die parking kat situ gak.. so mak gi letak sampah atas kereta die.. pagi nie die letak kat tempat yg sama gak.. pastu siap tinggal kan note cakap harap maaf.. yang dia bukan sengaja letak kereta kat situ tapi terpaksa sebab masalah xde parking.. masalahnya boleh jek kot ko gi parking kat tepi jalan tu.. pastu siap tianggalkan pesan tolong jangan letak objek-objek yang x sepatutnya kat atas kereta die.. NASEB KO LAH kan.. aku rase memang die malas nk cari parking.. padahal bapak aku pun kalo xde parking mesti cari parking kat luar.. ok la fine kalo parking xde kat luar then ko nak parking kereta dalam tapi awal2 pagi bangon then alih kereta ko.. masalahnya ko tau depan kereta ko tu kereta besar2 susah nk keluar kalo kereta ko kat situ pastu ko tau kereta tu keluar pagi2 then bangon pergilah alih kereta ko.. xdesivik minded betol!!!! ko ingat ko hidup sorang jek kat situ.. a lambat kat situ sebab abah nak keluar kereta susah naseb baik en. gani teror ok.. puji seket.. pastu bile da keluar jalan jam plak.. selalu aku smpai opiz kol 7 suku camtu.. ni dekat 7 setengah aku smpai.. Hurmmmm... pastu da smpai opiz aku tgk punch card aku plak x berpunch balik semalam.. masalanye da 2x x punch.. tu yang aku x suka sebab nnt rosaklah card aku byk sign officer.. kalo sebelum ni time my pegang punch card aku bersih jek.. ni bila orang lain da amek alih memang nk kena jage.. kalo ngan pegawai lama dulu memang da kne buat surat penjelasan da ni kalo lebih sekali nk minta sign.. Haish!!!!!

Tapi papepun aku cukup tido sebab malam td de orang tu bg aku off day n die pun de keje.. Huhuhuuu
K la.. patut pagi aku kena jage kaunter jap tolong coverkan member die lambat sket.. tu lg satu buat aku py mood x ok tp bile fikir2 balik tolong member so ok jelah.. tapi ni td die kol cakap da smpai so x payah.. Huhuuu... k la.. Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment