Tuesday, February 4, 2014



02 FEBRUARI 2014..........

Pada hari ahad bersamaan 02/02/2014 adalah hari yang sangat happy and nerves... Sebab itu adalah hari pertemuan dua family yang tidak pernah berjumpa.. dan alhamdulillah berjumpa juga dan berkenalan walaupun x secara officially..

Cerita dia pada hari time tu de dua kenduri.. satu kenduri kawan mak kat putrajaya and lg satu yg aku nak pergi sangat bawak keluarga aku ni kenduri anak buah zul kat puchong.. yg kat putrajaya tu mmg da lepas la selamat sampai tanpa sesat... pastu gi puchong plak... otw ke umah puchong ni yg masalahnye coz kami sekeluarga x mahir area puchong.. pastu plak lepas tol da tersalah masuk lorong sebab bile ikut map die da lain tau.. nak telefon zul sekali die tengah bawak pengantin.. orang penting la katakan..=P pastu aku cakap diorang takpe kt try jek cari even mak da bebel2 and abah still bg semangat xpe kt try cari dulu.. bile tanya zul kitorg kat sini-sini dia x sure plak tmpt tu kat mane last2 smpai jumpe tesco and da pusing balik pastu patah balik tesco zul plak kol aku time tu seyes da give up.. cakap ngan die kalo kitorang dapat cari kitorg pergi kalo x dapat gak kitorang balik jek.. last2 zul suwoh keluar dari tesco so abah ikut jek pastu tibe2 die kate nmpk da kereta abah.. rupanya dia keluar gak cari kitorg and bawak kitorg ke jalan yang benar...=D Thank u zul... so alhamdulillah sampailah umah kakak zul.. Tema biru.. cantek semuanya.. hehehee.. 

Alhamdulillah mak abah pn berkenalan dengan keluarga zul semua ngan mak ayah zul and family zul berkenalan dengan mak abah aku.. So aku happy sgt coz aku nak family aku kenal dengan family zul.. ni pun da cukup untuk jadi batu loncatan dalam perhubungan kami dan menunjukkan yang kitorg serius.. Aku harap family zul suke dengan aku.. dan Insya'Allah dengan izin Allah aku harap Zul adalah yang terbaik yang Dia berikan kepada aku untuk membimbing aku dan menyayangi aku dan menghargai aku dan keluarga aku begitu juga aku kepada zul dan keluarga dia.. Insya'Allah.. Amin...

2 comments: