Wednesday, September 16, 2009

speaking English.....- _ -


i do really like to speak in english.. but when i'm alone of coz.. hahaa.. i love imitate british accent.. love to heard it.. but so shame when speak in front of other people.. coz my grammar was so bad.. even in my writing right now..

i have an experienced meet up with thiz woman from other country.. yap.. she is from foreign.. which country i don't know.. i'm didn't ask her.. that time aku kat stesen putra setiawangsa.. still waiting the bus yang cam so long and good nite.. so aku tunggu sambil dengar lagu.. ngah layan lagu tetibe cam aku dengar de orang tegur aku.. tengok sebelah rupanya dia ngah pandang aku sambil cakap sesuatu.. tapi tak dengar coz bising ngan lagu aku.. aku cakap ngan die.. wait.. so aku pun cakap.. yes?.. pastu dia cakap in english.. dia tanya mana dia boleh dapat maid.. pastu aku cakap ar.. i don't know.. coz i'm never have a maid..

pastu dia de tunjuk aku satu iklan paper ni.. pasal maid gak.. agaknya dia try cari alamat or no.phone company tu tapi tak jumpa.. so dia bagi aku tengok kalo aku pernah dengar or tahu ke.. aku cakaplah aku tak tahu.. aku speaking ngan dia.. time ni bahasa aku dah kelam kabut dah.. nasib baik dia paham.. pastu kitorang borak pasal maid.. sampailah bas datang.. klakar pun de.. speaking ngan orang luar ni.. aku rase dia arab kot.. english dia pun tak ar baik mana.. kre 2x5 gak ngan aku.. tapi dia better ar.. hahaa

No comments:

Post a Comment