Monday, September 14, 2009

Penat.....


13 september.. hari ahad semalam.. huh! penat gile.. aku bangun kol 7 lebih.. start kemas rumah and punggah barang.. coz haritu rumah nak cat.. sape yang pernah gi umah aku mesti tahu betapa banyak barang kat rumah aku.. bayangkan.. just mak, abah, kak farah ngan aku nak punggah semua tue..

aku ingat nak cat rumah tu sekejap jek.. rupanya kena cat banyak kali.. kre cam 1st layer.. pastu tunggu kering dulu baru cat 2nd layer.. sudahnya sampai ke petang.. pastu dalam kol 4 lebih kot dah habis cat.. time nilah cabaran bermula.. nak kemas and lap and susun balik.. dah ar hari ahad.. esoknya aku nak keje.. ngan baju tak gosok lagi.. rumah bersepah.. rase cam nak nangis.. tapi slow2 kemas.. buke sah2 ar kat luar punya.. pastu dah balik buke sambung balik.. kemas apa-apa yang patut.. aku rase cam nak amik mc jek.. penat lo..


No comments:

Post a Comment