Friday, September 11, 2009

;p...........

bosan ar hari ni.. rehat tak gi mana2 pun.. tadi gi library.. dok sorang2 jek.. tu yang bosan.. tapi azi dah ajak gi tingkat 3.. malas plak nak naik.. sudahnya aku gak yang bosan.. so balik opiz taip benda ni..

kejap jek dah nak raya.. minggu depan dah raya.. kalau dulu nak tunggu raya tu cam lama sangat.. tapi sekarang cepatnya cam fast furious.. maybe sebab aku keje kot.. yelah bz kat opiz so cam leka sket.. actually tak bz mana tapi boleh ar..

baju raya dah siap.. songket hitam (memang teringin nak pakai) ngan kain bunga wana purple (mak Mala bagi).. 2 pasang jek.. cukup lah tu.. hehee..

aku kalau time raya yang paling malas sekali nak kemas rumah.. ada setengah orang time waktu camnilah best.. gotong-royong kemas rumah.. tapi aku.. erk!!! rumah aku banyak gila barang perhiasan.. abah suka kumpul.. pastu nanti yang nak lap tu.. lemah tangan.. ni lagilah.. tahun ni nak cat rumah.. dah satu hal nak alih barang yang banyak tu ngan nak kemas balik dan nak lap balik.. dah aku start cuti raya sabtu.. pastu ahad dah raya.. pe cer? so maybe start hari ni punggah barang sket2.. so nampaknya tiap2 malam tido lambat ar aku.. takpe ar.. raya kan setahun sekali.. ceh! nak sedapkan hati.. hahaa.. tapi betol ar tue..


2 comments:

  1. kita keje kat jupem.. jabatan ukur dan pemetaan kat jalan semarak.. as a kontrak setahun setengah..

    ReplyDelete