Friday, September 25, 2009

Sorry seems 2 b the hardest word

it's that true?? r u?? me?? don't know..

bowing 4 apologise sometime easy to do it..

just say " sorry "..

kadang2 kalo aku terlanggar orang ke, terpijak kaki orang ke, or benda2 yang simple aku terbuat senang jek aku cakap sorry..

tapi bile benda tu melibatkan hati dan perasaan bagi aku susah sangat nak mintak maaf.. lagi2 dengan orang yang aku sayang dan rapat.. aku pun tak tau.. beratnya mulut aku nak say sorry.. padahal ayat tu sepatah jek.. hati aku cakap.. cepat mintak maaf.. tapi mulut aku cam terkunci.. pastu nanti hati aku gak yang frust.. kenapa tak mintak maaf jek.. kalo mintak maaf tadi dah setle keje.. tak payah nak pening2 kepala otak..

tapi bukan pasal sorry jek.. nak cakap sayang pun susah aku ni.. aku tak tau ar sebab aku ni segan ke or pemalu ke.. ntah.. ngan family sendiri pun susah aku nak cakap sayang.. tapi bile aku tak cakap sayang tak bermakna aku tak sayang diorang.. aku sayang cuma aku tak mampu nak luahkan dengan kata2.. aku ni bukan pandai bab2 cakap manis nie.. tak reti lidah aku.. merasa benda manis reti ar.. hahaa..

senang cerite aku kekok nak mengekspresikan mood aku.. mood bengang jek aku tak kekok.. hahaa.. aku kekok nak pujuk orang.. aku kekok nak manja orang.. ntah la.. pe yang aku tak kekok pun aku tak tau.. hehee..

sebab tu aku minat menulis.. even aku tak reti nak mengekspreskan on my face but still i can do it on my writing.. bagi aku menulis adalah perkara yang paling senang aku lakukan.. nak say sorry ke.. nak say aku sayang ke.. senang jek.. just tulis or taip.. dah pastu korang baca ar.. lepas tu aku taknak amik tau dah.. hahaa..

No comments:

Post a Comment