Saturday, December 28, 2013



Kau takkan sedar betapa berharganya sesuatu tu sehingga kau kehilangan die.. Masa tu kau harap sangat dapat putarkan masa balik untuk kau hargai masa kau bersama dengan orang yang kau sayang... ak paling x suka da perasaan menyesal dalam hidup aku... sebab bila kau menyesal dengan apa yang kau da lakukan memang x guna da.. and u know time never go back like in the movie.. there is no time machine in a reality.. so don't put a hope and wish that u will get the time machine and go back the old time that u miss.. sebab tu setiap masa yang kau ada sekarang mestilah kau hargai dengan baik.. sebab masa itu tidak akan berulang kembali.. macam aku sekarang.. sesaat yg lepas tidak akan boleh aku pergi pada waktu tersebut.. macam malam tadi.. aku x boleh nak ulang masa malam tadi untuk aku nikmati.. aku x boleh nak putar masa balik mase aku pegi PD dengan kawan2 and jumpa org yg tersayang.. tapi Insya'Allah aku harap dapat lalui masa akan datang dengan lebih baik dengan orang tersayang...

No comments:

Post a Comment