Wednesday, December 11, 2013


Assalamualaikum..

Sekali lagi aku mengecikkan hati seseorang lagi.. aku telah menghampakan dia and diri aku sendiri.......... sepatutnya we have a plan to do but it got cancel because of my stupidness yang still ngan perangai tertido.... Aku cuba dapatkan dia all over the night.. tapi maybe dia da tak larat nak terasa dengan aku.. so dia hantar over 100 msgs with =(..... and i'll try to call him back until 4 am.. Aku harap dia tidur... cian dia x cukup tidur... 

Tapi aku memang tak kan boleh nk ubah perangai tertido tue.. sebab aku sendiri tak sedar.. kalau aku sedar aku cuba sedaya upaya untuk tidak menidurkan diri aku.. so aku tak tahu nk buat camne da... just please accept my apology for the 100 times because of my careless.. what ever I did to you.. Never mean too..
Just be with me... and stay with me until the days it comes...

No comments:

Post a Comment