Wednesday, December 4, 2013



Assalamualaikum...

Pagi tadi tengah aku ngan mak abah nak kuar umah nk pergi keje tetibe phone abah bunyi.. Pastu aku boleh dengar suara abg aku ngah nangis cakap dia accident. Dia cakap kete die terok depan belakang kat lorong SMART.. Aku rase kompom die bawak laju pastu ngan hujan maybe jalan licin plak tu yg die terbabas tu.. Tapi alhamdulillah dia x apa-apa.. x tau la aku pun x tgk die coz nie aku pergi keje.. So aku pun xnk susahkan mak abah so aku pergi keje sendiri naik train.. Naseb baik ok x demam coz malam td badan da cam nk demam ngan gigil die.. kalo x naik train ngan demam2 pastu mmg cam pe jek.. dalam train plak de yg pandang2.. Aish!!! tau la x penah nmpk aku naik train pagi2 tapi x yah la pandangkan... Hurmmm.. Aku pun wat muka gangster jek nie.. Muka masam dan dengar lagu kuat n wat dunno jek.. da la berdiri just naseb baik x ramai sgt jek.. Tapi kejap2 aku pandang keliling aku takot de yg dtg dekat n buat x sepatutnya mmg kena karate dengan aku.. Uiks! silap plak.. kena silat.. kan aku ni bekas dak silat... Belajar sampai black belt tue.. Coz da tu jek yg colour yg aku pakai dari mula smpai habis... Hahahaa.. Ok back to story abg aku skang ni aku x tau keadaan die camne.. dia kata xde pape tapi x tau dalaman die.. nnt die kne g check gak tu takot effect dalam.. da la kete die tu season and da modified habis ngan enjin die semua die tukar... memang org kata untuk race pakai kete die sedap... Tu yg die nanges kot coz die sedey kete kesayangan die da teruk depan belakang.. Rasenye ntah boleh baiki ke x kete tu.. Tapi bagus gak untuk pengajaran diri dia juga.. harap dia ok... Mesti die terkejut gile coz aku raseteruk die dalam tu ngan kereta berpusing langgar divider.. Nasib baik die jek xde kereta lain or motor.. just nnt maybe die kena jawab coz die tukar semua isi-isi dalam tu dengan jpj kalo kena la.... Ok la.. aku nak ngadap keje nie.. sempat berblog jap.. Huhuu..

p/s : Rindu kat someone..... 

No comments:

Post a Comment