Wednesday, December 18, 2013


Assalamualaikum....

Just a random post.. Bg aku setiap tempat yang aku pergi pasti ada kaitan dengan hidup aku secara x langsung.. Contohnya cam aku pernah pergi Bird Park.. Tapi next year nye aku kerja dekat dengan Bird Park... Aku dulu selalu turun Nilai.. Last2 aku sempat duduk nilai almost 7 bulan and kerja kat sane and tinggal kat umah makcik yang aku selalu datang tu.. Cam JUPEM plak aku dulu selalu lalu depan bangunan die.. Sape sangka aku kerja kat sane almost 3 years.. Siap aku boleh jumpa kawan mak yang time bujang dolu2 tue.. Hehehee..

Adakah benar bahawa hidup itu satu kebetulan? kekadang kau akan rase langsung x caya apa yang jadi dalam hidup kau.. never thought what would happen in your life..

Sometimes u just need a coffee and take a short break and enjoy your life when u r so busy... But if u just so relax then u have to make some move to move your life foward...=D


No comments:

Post a Comment