Monday, December 9, 2013




Assalamualaikum...

Ya Allah.. Engkau permudahkanlah urusan hamba Mu ini Ya Allah.. Aku mohon Engkau berikan aku kekuatan dan kesabaran dan ketabahan untuk aku lalui semua benda ini.. Engkau lembutkan hati orang2 yang aku sayang.. apa yang ada dalam fikiran dan hati aku sekarang ni hanya Engkau saja yg tahu Ya Allah.. Aku perlukan Engkau untuk aku terus berjalan ke hadapan dan demi kebahagian aku.. dan aku harap apa yang Engkau rencanakan untuk aku adalah yang terbaik untuk diri aku.. Aku redha segalanya dan aku harap Engkau memberikan aku satu kehidupan yang buat aku bahagian disamping orang yg aku sayang.. berikan aku peluang untuk aku bahagia.. berikan aku peluang untuk aki hidup bersana orang yang aku sayang.. 

Ya Allah.. Engkau kuatkan semangat aku.. Engkau lindungi aku.. Engkau lembutkan hati kedua ibubapa aku... Engkau permudahkan urusan aku.. Engkau kurangkan perasaan gugup aku ini..

Fikiran aku dan hati aku sekarang ni gelodak die macam tsunami... sampaikan aku sendiri pening... maybe sebab banyak fikir tu yg pening.. xpe la.. benda semua ni terjadi sebab aku.. Ap yang berlaku dalam hidup aku semua kerana aku sendiri yang pilih... jadi nadiah.. fight 4 your right and 4 your happiness... 

Insya'Allah.. semua akan jadi baik2 saja.. aku akan tetap lalui benda ni.... just cepat atau lambat sahaja.. dan sok adalah hari yang akan aku tunggu... berikan aku kekuatan.. berikan aku semangat... berikan aku sayang...

Take care 4 everything........... sorry 4 everything..........

2 comments: