Tuesday, March 8, 2011

TODAY JUST FINE..........BUT


Today just fine.. Not bad.. But u know what.. Ada jek benda2 yang kecil2 ni menyakitkan hati aku.. Huh! Tension siot!!!!!!!!!!!! Coz aku ngah cam dalam keadaan yang menyenangkan tetiba ada benda ni yg aku nak x ada pastu di tambah plak ngan perkara2 lain yang agak menjengkelkan aku sekali gus mempengaruhi mood aku dan yang paling bengang bila aku nak cepat ada jek yang menghalang aku secara langsung atau tidak langsung..

Bengang................. Tension....................... Cam nak maki jek kakak yg wat tako tue...................... Pastu penat coz ngemas umah malam2.............................. Pastu x suka tengok beberapa perangai sumbang yg cam @#$%$#@ jek..................... Aduyai!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siapa and apa yang aku maksudkan di sini just keep it in my heart.. Kalo korang nak tau sorry to say.. Jangan harap ar aku nak bagitau kat c-nie.. Bahaya.. Zaman skang dah terlalu banyak orang yg tak boleh dipercayai.. Hahaa.. Masalahnya aku punya blog bukan de orang baca pun.. Aduyai!!!!!!!!!!!! Tapi xpelah.. Mana tau satu hari nnt de orang terjumpa blog aku ni so better kita menyediakanpayung sebelum hujan...

No comments:

Post a Comment