Sunday, March 6, 2011

Sambil dengar lagu tiada duka yang abadi by opick..
Sambil tengok gambar dolu2..
Sedey and rindu..
Aku lebih takut apabila orang di sisi aku sudah mula pergi dari sisi aku untuk melangkah kehidupan baru mereka..
Lalu meninggalkan aku..
Dan apa yang aku buat adalah hanya menunggu orang baru untuk masuk kehidupan aku..
Bagi menggantikan mereka yang pergi..

Paling sedey bila orang yang aku rapat pergi dari hidup aku..
To get that kind of person maybe 1 out 10..
The changes is very low if u not meeting a new people..
But that can be changes if open ur heart to take a look around u..
My wish just to make sure the person that I get must 100 % better the old one..

Hahaa..
What a mess..
Too emotional ar you little kiddo..
Just chill up ok..
Don't worry about future..
You even not know what's gonna happen..
So enjoy every moment and second that u have it right now...........;p

No comments:

Post a Comment