Wednesday, March 9, 2011

MY BELOVED MAGAZINE


Skang dah masuk 9 hr bulan.. Esok dah 10.. But still aku x dapat lagi majalah aku.. Aduyai!!!!!!!!!!!!!! Punyalah aku tunggu dekat sebulan.. Last2 x dapat..

Bengang gile.. Pastu ntah nape tenet cam siput babi jek lembap..

Pastu mood cam puaka jek coz cam ada jek yg menyakitkan hati aku padahal xde benda pun..

Pastu ada orang yg x bape aku nak kenan.. X kesah orang luar or dalam.. Kenal or x kenal..

Pastu td kenyang gila makan awal kol 6.. Alhamdulillah...........;p

Dah lama x main ngan kucing even tiap2 hari jumpa depan mata...

Pastu x sabar nak tunggu AKADEMI FANTASIA KE - 9.......

Actually banyak benda aku nak cite tp cam segan ar plak.. Hahaa..

Assalamualaikum.................................................................

No comments:

Post a Comment