Saturday, March 5, 2011

Seriously!!!!!!!
I really a forgetful person..
But not to all the thing that I've done..
Tapi kadang2 tu ada benda yang aku lupa sampai aku sendiri bengang..
Especially about words and pictures..

Even member2 aku pun especially to whom who very teliti orangnya..
Dorang pun perasan yang aku ni memang pelupa..
One thing kenapa aku boleh sangat pelupa coz aku tak fokus and tidak teliti..
Temanya aku tak peka ngan persekitaran aku..

But when it comes to mistake of coz i will never forget..
Like pepatah said..
Forgive but not forget..
That one I agreed..

Benda2 yang aku selalu lupa ni cam benda2 yg kecil and kekadang benda kecil tu penting untuk aku..
Sebab kekadang benda2 kecil ni lah yg memenuhi hidup ko seharian..
Dia nampak cam tak penting tapi sebenarnya penting untuk ko bawa ke masa hadapan iaitu untuk simpanan memori ko..
Well.. aku banyak sangat alami perkara yg best2 but somehoe coz my brain doesn't really work well with me so banyak yg tergodam coz my brain just off.. Hahaa..
Can I say that.. Aduyai!!!1

No comments:

Post a Comment