Wednesday, March 30, 2011

ALAM SEMESTA

Lately.....
Alam semesta seakan turut bersedey dengan aku..
Corong2 radio bagai enak mentertawakan aku..
Atau ia hanya sekadar kebetulan..
Kebetulan yg bagi aku kadang2 tidak logik..
Mood aku agak gloomy and u know what.. all the song that I've hearded so much similiar like my heart felt for..
What a day...........

Mungkin dengan perpisahan ngan someone that I close..
Lagu2 yg dipermainkan oleh radio puaka dengan lagu2 perpisahan......
Every day........
What a fish!!!!!!!!!
Then bad day..
Tp kenapa mainkan lagu time aku ada tok dengar..

Hanya Tuhan je tahu apa yang aku rase..
Betapa gelodaknya hati aku ni..
And betapa beratnya otak aku memikirkan tentang benda2 bodoh yg x patut pun aku fikir..
Memang bodoh betul ar..
Hanya kat c-nie jek aku boleh luahkan coz aku xde tempat lain nak luahkan..

And tomorrow adalah hari terakhir tok aku meneruskan hidup sebagai aku..
Besoknya aku akan meneruskan dengan the new me..
Hahaa.......................
But try not to bother so much...............
What sakit hati and kepala otak jek..
Hahaa..
Suka sangat menyusahkan diri sendiri...
Tapi aku tahu yg Tuhan merancang yang lebey baik untuk aku di masa hadapan..
And setiap apa yang berlaku pasti ada sebab..
Dan one day aku sendiri akan mengerti why this happen to me..
Smile........................................;p

No comments:

Post a Comment