Tuesday, October 13, 2009

U n Me

Aku penah bukak de satu blog nie.. 1 of my friends.. aku suka cara dia mempersembahkan diri dia.. his passion take him to another side of human.. he go for it.. he know what he like.. dia jujur.. even in relationship.. mungkin dia tak reti jaga hati member.. tapi dia jujur dengan perasaan itu.. aku boleh nampak dalam diri dia so much passion.. banyak benda dia nak ceritakan.. and you know what.. itulah diri dia.. sempoi but deep meaning inside his word..

Aku teringin nak jadi macam dia.. ko kawan dengan dia tak semestinya ko asyik nak kena jaga hati dia jek.. suka hati aku nak sakitkan hati kau.. nak taknak kau kena terima aku seadanya.. inilah diri aku.. without being a hipokrit.. itulah aku.. i wish i want to be like that.. but i know i can't.. banyak benda yang aku terbatas.. it's like ada tembok batu yang tinggi dan besar menghalang pemandangan aku untuk aku berfikiran dengan lebih terbuka dan luas..

kalau aku jadi camtu aku akan dilihat as a bad girl.. padahal ada yang lebih mean dari aku kalau aku jadi camtu ar.. tapi aku tahu aku tak boleh.. mungkin aku hipokrit.. hey! being a hipokrit kekadang kita tak sedar.. memang dah ada dalam diri aku.. kau.. korang.. n kita semua..

No comments:

Post a Comment