Thursday, October 29, 2009

ComicFanzDieHardCore

Aku ni nama jek comicfanz tapi jarang citer pasal komik kan.. so today aku nak citer pasal satu komik ni yang membawa aku ke dunia komik.. title ' Under18 ' by Zint.. sebelum ni aku rajin gak baca komik doraemon.. komik anak-anak sidek.. ujang.. gila-gila.. but then bila aku terbaca komik under 18 ni aku rase lain sangat.. dia pasal friendship.. n yg paling meninggalkan kesan aku yang post last dia.. the ending story.. aku suka baca ayat yang last sekali tu.. n u know what.. after that aku terus dapat idea untuk buat ada satu novel.. my own novel but still in making.. called 'Lagenda Budak Naga'.. masalahnya aku start buat novel ni sejak aku form 5.. sampai skang tak siap2 lagi.. ish!!! so lepastu banyak lah komik2 from gempaq starz n komik jadi my choice.. antaranya :

under 18, under 18 no fear, under 18 fear no more, under 18 fearless, under 18 end of fear, under age, lawak cambest, utopia high, 2 dudez, 2 dudez for life, bodyguard, hero, remember, lawak campus, 5 elemen, blue element, zoology, mamai, dari dalam angker, 8th dimension, eli, cheap shot, go go cha cha street, bakat baru komik 2002, rapsodi 18, the arrival, siren, doraemon, n moooreee.. nanti kalo de yang baru aku bagi tahu..


No comments:

Post a Comment