Thursday, October 1, 2009

22 Tahun tanpa konflik kaum - Dr. M

" Kami hidup dalam suasana harmoni. Bagi saya itu adalah perkara yang paling bernilai".

" Biarpun orang tak sukakan saya, saya berjaya memimpin negara dengan aman tanpa sebarang konflik kaum".

" Saya menamatkan kepimpinan sebagai seorang pemimpin yang lebih popular di kalangan komuniti Cina malah jauh lebih popular berbanding di kalangan komuniti saya sendiri".

" Apabila anda mengatakan perkara yang benar tetapi tidak meyenangkan hati maka orang tidak akan sukakan anda. Namun selepas itu mereka akan menyedari bahawa mereka terpaksa menerima kebenaran".

Masa Dr. Mahathir nak letak jawatan aku pun sedey gak.. he is the only one can manage this beautiful country to go futher without any conflict.. bukan takde.. tapi just a small matter ar kata orang cina.. erk!!!

He always gonna be my intelligent Prime Minister.. now Datuk Seri Najib.. go go..

No comments:

Post a Comment