Friday, October 30, 2009

HeLp mE.....



I hate to have this kinda feeling.. perasaan yang tidak senang.. u know like bosan.. dan perasaan ni hanya akan muncul especially bile aku dengar this little tiny bloody name.. huh!!! aku akan cepat badmood.. n i don't know why.. it's like for a year i been heared this name but still i'm not used of it.. nak kata aku tak biasa tapi aku dah lama merasainya.. bersamanya.. but still.. aku tak boleh.. aku tak boleh buang perasaan ni.. it just make my day worse.. even worse when i can't do nothing about it.. coz it's majority vote..

aku tau korang tak paham apa yang aku nak citer ni.. ngan grammar aku yang kelam kabut.. huh!!! tapi to be frankly speaking aku tak boleh direct translation about this one.. i have so much hearted to care.. aku tak tau nak luahkan kat sape.. only u beb.. just u.. my home.. just u.. just wish me luck to be survive with my own journey that i don't have to fight at all actually.. coz it's nothing.. but my feeling n my heart cannot take it.. i always pushed away.. but still i can hold it.. just for a few years.. stay still nadiah.. u can do it.. just act cool.. just be your self.. n kalo ko taknak sakitkan hati kau.. kau kena penuhkan aktiviti kau agar tak berdepan dengannya.. still thinking..

Help me.. please help me.. give me hope.. give me strength.. fight 4 me.. hati kau kena kuat.. kau kena berani tempuh cabaran.. kau kena sabar.. yes.. u can do it nadiah..

No comments:

Post a Comment