Saturday, November 29, 2014


ANNOYING GILA.....

Aku kekadang x tau kenapa aku boleh ada perasaan macam tu.. padahal aku baik dengan dia.. tp kekadang datang perangai ngada2 die yg cam ala2 gedik tu.., it's like bajet diri tu cam baby... cakap nk tercacul jek... pelat bagai... aku rse annoying gile.. sbb secara generalnye aku ni x la kasar mne tp aku ni cam relax jek.. cool.. so bile aku dengan die n die buat perangai camtu aku rse cam.. alahai! macam nk jek aku cubit.. huhuhuu... sbb aku rse kekadang bile die buat perangai camtu and org lain tgk die pn cam sinis jek... haish!!! dat's why kekadang aku badmood ngan die.. sbb perangai die.. so slalunya jalan terbaik aku akan diam jek.. buat muka ketat.. padahal die bole jek cakap x pelat.. tp ntah kenapa tetibe kkdg pelat.. uiks! aku lebey suke org yg perrangai muda tp x act like she is a baby.. tp act like mature... tau la ko tu xnk tua tp jangan la nk act cam baby.. ko act biase sudah... cam aku nie.. aku pn x suke org cakap aku ni tua walaupun hakikatnya da masuk almost akhir 20-an... kkdg aku act gak perangai cam budak2 but not like a baby... Hurmmm.. sabar jelah... kalo de time tiba perangai die yg cam ala-ala baby tu aku mmg kureng sket.. tp kalo die mood ngah fun bole masuk mmg aku suke. kalo die xde trase gak la.. so pendek kate best kawan dengan die nie tp tulah.. de side die yg aku kurang suke.. dan ade yg aku suke.. aku malas nk tegor sbb sendiri da besar and de otak.. ko bole fikir... adioooos

No comments:

Post a Comment