Saturday, December 27, 2014


NEW YEAR 2015....

Tinggal beberapa hari lagi akan masuk tahun baru... Should be bile masuk tahun baru akan ada azam baru.. sememangnya azam aku tiap2 tahun sama jek.. untuk jadi yang lebih baik sebelum ini.. tapi belum jek masuk tahun baru.. sudah ada benda yang memang buat aku stress sejak akhir2 ni.. In fact aku patut cuti isnin and selase nie terpaksa cancelkan cuti yang selasa tu.. So aku just rest untuk isnin.. esok pn aku ngah fikir nak datang keje ke x. at least aku da backup keje aku sikit.. yang paling aku risau adalah bahagian sijil... yang lain2 itu in Shaa Allah aku boleh handle.. just with the doctors yg aku x handle tapi dak2 ni yg handle and others problem seperti camne aku nak handle sorang.. ngan call.. doctors yg walk in and sijil2... CL.. surat2 semua... Wow! seriously pihak yang bertanggungjawab harus buat kerja dengan cepat.. jangan asyik lambat jek buat keje.. haish!

No comments:

Post a Comment