Saturday, December 27, 2014



BANJIR..........

Isu yang paling hangat sekarang adalah pasal banjir.. dan tak kurang juga ada yang mempergunakan isu ini untuk kepentingan politik juga.. kadang2 aku heran tau pasal benda2 camni.. dan aku paling x suka orang yang keje die asyik nk kondem jek... walaupun aku ni bukanlah berharta tapi aku cuba untuk membantu mangsa2 banjir bersama2 kawan2 aku... tapi ada sesetangah orang tu kerja dia tak puas hati apa yang orang buat.. padahal cuba kau letak diri kau dalam orang itu sendiri dan baru kat tau what exactly you should think... hurmmm.. macam aku kdg2 aku pn sendiri x lari dari sikap yang negetif tapi aku de otak.. so that's why aku gunakan otak tu untuk berfikir agar menukar fikiran aku yang negetif tu kepada positif....

No comments:

Post a Comment