Saturday, November 22, 2014



TAHUN 2015...

Tinggal sebulan jek lagi nak masuk tahun baru.. rase cam sekejap sangat tahun nie... pejam celik pejam celik da nk dekat hujung tahun nak masuk tahun baru.. kejap jek.. dan alhamdulillah.. dalam umur aku yang sekarang aku da bertemu dengan pasangan hidup aku.. dan sememangnya apa yang aku hajati nk kahwin umur yg aku nak tu akan tercapai.. In shaa Allah.. aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaan diri aku dengan orang tersayang... dan aku harap tahun depan adalah yang tahun yang akan menjadi lebih baik dari tahun ini.. dan aku mahu menjadi orang yang lebih dari tahun ini.. dan in shaa Allah tahun depan aku akan mengalami suatu perubahan hidup yang sangat besar dalam hidup aku.. dan perubahan itu adalah yang paling terbaik dalam hidup aku..

No comments:

Post a Comment