Saturday, November 22, 2014


JODOH...

Cerita pasal jodoh ini mmg kita tidak akan sangka siapa jodoh kt dan macam mana kt berjumpa dengan jodoh kita.. aku ingat lagi yang pernah ada pakcik ni dia cakap kalau ada orang nk berkenalan just kawan jek dan jangan sombong sbb mungkin orang itu adalah jodoh kita walaupun mse tu kita da ada bf/gf... and u know what? It did happen to me... tapi mse tu pn mmg aku ngan yg lama da x berapa nak baik so bagi aku x salah kalau aku nak mencari kebahagiaan aku kalau orang itu adalah yang lebih baik... dan alhamdulillah siapa sangka perjumpaan aku dengan si dia yang hanya atas urusan kerja masa itu terus menjadi asas kepada perhubungan kami hingga kini.. selepas apa yang kami lalui.. tapi kalau jodoh tu kuat mmg x lari mana... dan aku sentiasa berdoa kepada Yang Maha Esa bahawa biarlah dia lelaki yang terakhir dalam hidup aku.. dan aku sangat sangat mencintai dia sepenuh hati aku dan menyayangi dia seikhlas hati aku... love u....

No comments:

Post a Comment