Saturday, November 9, 2013



Macammana kita nak buang perasaan sedih nie jauh2?
Kan best kalau hidup ni juts full with happiness...
No sadness... or pain..
Kalau otak aku ni da boleh bercakap mesti dia cakap.. Nadia stop thinking and hurting yourself.. Erk! of coz die x kan speaking london ngan aku.. Huhuu
Sebenarnya otak aku ni tiap saat berjalan.. kiranya aku ni banyak fikir kerjanya x gak jalan2.. Huhu

Tapi kan badan aku kuat gak coz da kena hujan berhari2 x demam pun.. selsema pun x.. 
Tapi jangan sekali kena sampai sebulan x baik cam aritu.. Huh!
Just skang ni aku asyik sakit perut jek.. ngan lenguh pinggang.. Maybe sbb banyak duduk kot..

Abah plak x berapa sihat da dekat 2 minggu da.. ni alhamdulillah die da ok sket... 
Skang baru akan nmpk sangat kepetingan nk belajar kereta.. 
nnt aku akan belajar..
dulu aku ingat lagi de orang penah cabar aku yang aku ni hanya tahu cakap mulut jek..
aku akan buktikan.. but one by one la..
kt nekadkan diri nie.. kalo x nnt aku ntah keje kat mane2 yang xde kemudahan train mmg lagi terok aku kene.. 

malam tadi da tido pastu pagi tadi jage sampai sekarang x tido lagi....
hati tengah sedey so x boleh tidor..
aku selalu buat orang sedey mesti diorang rasa apa yang aku rase sekarang nie..
WHAT GOES AROUNG COMES AROUND

No comments:

Post a Comment