Friday, November 15, 2013




Dear self,

Hold yourself... Stay strong even your runny nose start spoil ur mood... And the heat start to attack you..
Kau akan rasa xde mood nk buat apa pun and harapkan tok ada orang kat sebelah tok cakap awak ok? awak kuat tau.. Hurmmmm.. Huhuuu... Tapi semua orang busy nie.... Tu yang aku pun rajin post kat blog gak... Tok meluahkan rase x selesa yang menyerang dalam diri ini.. da lama x kena camni.. Last aku dulu time bulan 3 dulu and sebulan baru baik coz tu pakej semua ada penyakit aku.. Yg ni just selseme and panas dalam and cam nk demam urat jek nie..=(  Mana taknya artu berapa kali main hujan pastu mandi malam pastu apa lagi ngan aku asyik minum ais jek.. Huhuuu..

Dulu berlagak coz time orang sakit aku x sakit tapi sekarang time orang sihat aku plak yang sakit.. Selalu memang camtu aku ni lmbt sket nk kena.. Just nasib baik dia x naik kat kepala aku jek kalau da start pening memang x boleh buat apa pun.. sok aku nk OT lagi.. Nk pulun wat keje lagi.. Penatlah.. sakit pinggang.... sakit belakang......=(

P/S : Dak nadia ni memang x suka makan ubat kalau dia ni bajet die ni kuat tapi bila da sakit memang nyesal la x makan ubat tu.. Hahahaa...

No comments:

Post a Comment