Tuesday, November 26, 2013



Assalamualaikum...

Dear Self,
You are such a bad girl.. Coz u always make others people miserable... don't u know that... u make fun others people.. u broke their heart without u notice... I know u didn't mean too.. But it's hurt other people and at the end it hurt urself too.. coz u might lose them..

Why u always make people hate u.... they love u at first but because of your behaviour yg cam bangang n x reti nk jage and hargai apa yg ada dengan kau they start tired with u.. u will never know if they can stay.. kalau dorang xde rase sayang yang kuat kat aku mesti da lama dorang pergi dalam hidup aku..

Nadia... Boleh x ko start ubah perangai ko yg suke tangguh2 and face all the problem sebab ko still akan berhadapan dengan benda itu cepat atau lambat.. but somehow ko selalu delay coz ko takut masa yg ada akan terus hilang.. sebab itu kau selalu bazirkan masa kau untuk menyenangkan hati kau yg gila and takut nk hadapi kenyataan....

But I guess nobody's perfect.. Yup aku memang perangai camni.. but I will change coz aku xnk start hilang orang2 yg aku sayang lagi... Aku sayang family aku.. aku sayang dia.... aku sayang kawan2 aku.. dan yang laing aku sayang and x pernah padam dalam diri aku ni Allah S.W.T... Tapi aku sedar sejak akhir2 ni aku menjauhkan diri dengan Dia.. Mungkin dugaan yang Dia berikan kepada aku.. dan aku yakin aku mampu hadapi semua ini sebab Allah tidak akan sesekali memberi dugaan kepada umatNya jauh dari kemampuannya... dan aku tahu Dia sentiasa ada dengan aku...

p/s : Kepada semua orang yang pernah dan aku baru sakiti... aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.. manatau x sempat nk minta maaf nnt.. Huhuuu... Apabila aku sayang kat seseorang aku betol2 ikhlas sayang kat dia.. bukan sebab lain tapi sebab dia.. Ya Allah.. tenangkan hati aku yg dari malam tadi asyik susah hati jek.... Kau berikan aku ketenangan Ya Allah.... Amin....

No comments:

Post a Comment