Saturday, October 12, 2013



WAKTU : 5.54 PM
TEMPAT : MMC

CATATAN : Apa yang aku tengah buat sekarang adalah tgk youtube. Aku ingat dulu kalau time skool dulu mesti akan ade ceramah motivasi yang cikgu buat sampai dak2 nanges...=( so bile aku tgk balik sekarang ni mmg sedey sangat.. ngan mood skang tgh x best.. tgk plak video sedey mmg lagi sedeylah hidup ni.. aku x tau la nape minggu nie hidup aku terok gila.. banyak dosa kot.. Huhuu... So Allah pun bayar cash kat aku minggu nie tu yg ade jek yang buat aku rase cam terok gila.. Aku ingat lagi awal2 tahun haritu aku asyik sakit jek... bile da lepas raye ni bila aku da jarang sakit tapi banyak plak hal terjadi dalam hidup aku..=( ntah lah...
apa yang patut aku buat? Nadiah.. Kau sabar jek ok.. just anggap apa yang terjadi dalam hidup kau sekarang ni mesti ada hikmah die.. kau just anggap tahun ni untuk buat kau lebih matang dari sebelum ini.. Umur kau pun da 25.. next year da 26.. so kau kena matured sket.... Ok.. aku nak layan video sedih jap sementara tunggu kakak aku datang jemput... Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment