Sunday, October 13, 2013





Kan da terkeluar perangai kasar aku tadi... Tu baru sket kasar aku.. Aku ni nampak jek lembut tapi kalo benda tu aku rase cam...........mmg boleh terkeluar perangai kasar aku tu..penatlah aku nak jage hati semua orang.. hati aku xde sape nk jage pun... dari dulu nape asyik aku jage hati orang....atleast ceh jage hati aku nie sket...even kalo xnk jage hati aku tu xpe la.. asalkan jangan sakitkan hati aku.. aku ni just manusia biasa jek.. mmg x kan lari dari buat kesilapan yang bodoh... aku rase kalo aku ni da jauh dari semua orang kot baru semua orang terasa kehilangan aku.. ni sebab aku asyik ada jek ngan semua orang... kan best kalo aku dapat keje kat sabah ke... or terengganu ke... best sket.. dok sane lame2 x balik ke kan... x pun dapat offer job kat korea ke.. Huhuuu... Ya Allah.. banyak sangat ke dosa aku sampai aku x penah rase kekal... 

Penatlah jadi orang.. jadi orang yang nak kena jaga hati semua orang.. tapi sorang pun x nk jage hati aku.. time aku nanges sorang2 xde sape pun tahu melainkan Allah.. sendiri yang terluka sendiri yang pujuk.. sedey2.....

Hidup ni kkdg mmg sesuatu yg kt x duga.. we never know about what is coming tomorrow.. x payah tunggu besok.. kt sendiri x kan tahu apa yang akan terjadi sesaat yang akan datang nie.. Aku ni contohnya.. Silap aribulan Malaikat maut tgh tggu nk cabut nyawa aku... mana aku nk tau...

P/S : Aku akan sentiasa mendoakan orang2 yang aku sayang sentiasa panjang umur dan dimurahkan rezeki.. jaga diri baik2 and bahagiakan orang yang ada di sisi anda semua... sebelum orang itu pergi terus dari hidup kamu.. Sy minta maaf sbb sy banyak berkasar bahasa dan tersalah laku dengan semua orang yang pernah saya jumpa and kenal... Peace...

No comments:

Post a Comment