Monday, October 14, 2013





Ada satu masa tu kt paham kenapa orang xnk layan kita.. sebab aku pun kadang-kadang rase benda yang sama gak.. and aku tahu perasaan camne orang taknak layan kita.. tapi kekadang aku x paham orang yang x paham perasaan orang lain.. Dulu aku selalu cuba nak paham perasaan orang lain tapi last2 aku gak yang kena.. aku gak terasa.. Huhuu.. Ntah.. Kalu dapat putarkan masa balik aku nk stay time aku form 2 jek.. aku xnk anjak ke tahun mane2.. Coz dalam banyak2 tahun.. tahun 2002 adalah yang paling best yg aku pernah rase... the best moment ever.. tiap2 hari yang aku lalui mmg the best.. x cam2 tahun sekarang nie.. ntah pape jek.. aku nk stay tahun yang aku still comot.. x fikir pasal kerja n duit.. just fikir nk hang out ngan kawan2 jek.. sambil dok lepak borak.. then balik skool beli jambu 50 sen pastu tggu bas skool.. Bile PJK pakai baju sukan sampai balik and dok borak cerita hantu ptg2 ngan cuaca mendung ngan angin2 sepoi.. Dok kat bawah pokok rendang... kena pukul ngan cikgu coz x siap keje skool.. layan cerita korea... layan cerita jepun.. wat keje skool.. Gosip2.. Usha dak2 hot.. buat keje group.. n masak time kemahiran hidup.. nothing can compare at that time.. i feel heaven.. kalo x kan aku nanges bila masuk tahun 2003 coz semua da jadi x best..=( tapi xde lah semua yang x best.. coz I've met some amazing people who lead me to be more matured than I am until now.. Just people come and go.. tu yg aku x suke.. can you just stay.. tapi sometimes aku sendiri yang buat orang tu pergi dr hidup aku.. and I'm feel sorry for that.. PEACE!!!

No comments:

Post a Comment