Wednesday, January 23, 2013


Dulu kau selalu jek cuba sedaya upaya walau penat macammana pun kau akan cuba juga untuk mendekati aku.. Tapi sekarang semuanya berubah.. Kau langsung tidak kisah kalau aku x balas msg kau.. Even aku msg kau pun kau macam tak layan.. Kalau dulu kalau msg mesti panjang2.. Tapi sekarang hanya beberapa patah perkataan saja.. Aku andaikan kau macam terpaksa untuk bermsg dengan aku hanya kerana mahu jaga hati aku.. Tapi hakikatnya itu cukup menyakitkan hati aku.. Mungkin keadaan kau yang buat kau sentiasa tiada mood untuk melayan semua ini.. Aku rasa kalau aku pergi dari hidup kau pun mungkin kau tidak akan halang malah tak kisah pun.. agaknya kau mungkin menyesal adanya aku sebagai teman kau.. kerana perlu fikir nak msg aku malam2.. Kalau aku x balas msg mlm tu mesti kau x kan msg aku balik atau kol aku tanya kalau ada apa-apa ke.. Mesti kau akan biar jek dan anggap xnk ganggu aku kononnya.. Padahal dulu kalau aku x balas mst kau akan msg balik.. Kalau aku lambat mandi ke mesti kau akan tegur and selalu buat denda2 yang comel.. Tapi sayang.. aku x tau bila aku akan rasa benda tu semua lagi.. Kau dulu dan kau sekarang adalah orang yang berbeza.. aku rindu kau yang dulu.. yang sentiada ada dengan aku.. Well things change..


Petikan.................................................

Aku harap one day kalau aku dapat siapkan novel aku dapatlah sambutan.. kalau boleh buat drama or filem ngan novel aku.. Hehee.. Berangan lebey jek nie.. Takpe berangan dahulu n berusaha n InsyaAllah de rezeki alhamdulillah.. Amin

No comments:

Post a Comment