Tuesday, January 29, 2013



Bila kita kerja di dalam sesuatu tempat ni macam2 ilmu kita dapat tahu..
Contohnya sekarang ni barulah aku tahu camne doktor2 nie boleh bekerja di malaysia..
Dulu aku ingat doktor2 nie lepas abiz blaja terus kerja..
Rupanya banyak prosedur yang diorang kena lalui sebelum dapat pendaftaran nak jadi doktor..
So mase mula2 dulu time kak mar terangkan kat aku apa tugas aku mmg x paham ar kan..
Tapi bila kita lalui sendiri flow kerja tu barulah aku tahu..
So sebenarnya x ar susah mana just bila benda tu bukan kau yang buat mmg kantoi ar..
Pening mana nak cari fail die and maklumat die yg ntah berzaman.. Hahaa..
Aduyai!!!
Nie kak marlina cuti banyak plak kes doktor2 yang aku x boleh nak handle coz bukan time aku..
Besok kena ar pulun cari fail2 doktor2 tue..
Masalahnya kalo faik de xpe gak de maklumat..
Pe kes..
K ar.. nk mandi n minum air sejuk sat sbg ubat batok aku nie.. Hahaa
Salam.

No comments:

Post a Comment