Sunday, September 23, 2012


Kenapa mesti kita hargai seseorang itu bila dia sudah tiada dalam hidup kita?
Agak2 aku juga camtu x?
Agak2 kalo aku ni da xde baru orang2 ni nak hargai aku...
Aku x minta pun untuk dihargai just at least remind kan aku yang aku sentiase di ingati...

Agak2 pe plan yang Allah tentukan dalam hala tuju hidup aku..
Dengan siapa jodoh aku..
Kahwin ke x aku...
Di manakah aku berada nanti..
Kat negeri or negara mana aku akan pergi..
Aku keje kat mane...

5 tahun akan datang......
What person I use to be?

Aku harap at that time aku da dpt capai at least sedikit apa yg aku impikan..
Aku pun da malas nk fikir pasal family..
Ada jodoh aku harap ngan someone who really2 love me yg terima aku seadanya....=)
Kalo x jumpa alamatnya membujang la saya... Hehee

P/S : Happy sangat2 coz aku akan menerima ahli baru dalam family aku.. Which is had 2 meanings.. And I can't wait for that moment...=) 

No comments:

Post a Comment