Tuesday, September 18, 2012

Juts few hours more to go...

Relax nadia..
Walau macamana pun ko akan lalui gak benda nie..
Cepat atau lambat..
So just relax..

Ngah mintak semangat dr someone nie tok tenteramkan hati aku..
Tapi die bg semangat lain ar  plak..
Lagi wat aku nervous...
Aku sebenarnya x akan serisau ini kalo aku ada kereta n lesen..
Tp mslhnya nnt kalo aku dpt tmpt yg bukan2 nnt transport aku camne..

Tulah nadia padan muka ko kan..
Dulu xnk coz de abah tok hantar n ambik..
Skang ko gak yg susah..

Aku x kisah kalo die nak hantar aku kalo aku da de..
Tp wat mse skang please just dekat..
At least de kat ngan putra pun da ok..
Syukur sgt da tue.. Hahaa..

Ok ar..
Just wih me luck tomorrow..
Sok adalah hari bersejarah aku..
Kerana lepas ni aku akn menghadiri kerja yang satu ini jek..
susah senang ini yang akan aku lalui..
Untuk 56 tahun ini kalo aku panjang umo..=D

No comments:

Post a Comment