Sunday, September 23, 2012


Kenapa kt selalu takut nak hadapi kenyataan.......?
Kt sendiri tau yg hidup ini x semuanya indah..
Kadangkala x adil pun..
Tapi aku still takut nak hadapi kenyataan..

"......Anosmia......"
Cam name org jek kan..
Hahahaa..

Aku just x faham..
Kenapa aku bukan salah seorang yg x takut nk hadapi kenyataan..
Kenapa aku harus berada dlm kelompok yg takut nk hadapi kenyataan..
Mungkin hati aku x cukup kuat untuk aku tanggung..
Tapi lame2 aku akan tanggung gak sendiri..
Sampai bila aku nk berharap pada orang2 yg ada dengan aku..
Aku sendiri x tau sampai bila aku ada dengan diorang..

Takut sebab aku tau benda tu betul..
Walaupun hakikatnya memnag itu..
Walau aku cuba elak mana pun benda tu tetap akan jadi macam itu gak..
Aku x kan mampu untuk mengubahnya..

P/S : Sayonara.. Good bye.. Selamat tinggal...=(

No comments:

Post a Comment